Startsida

lördag 18 oktober 2014

Om jag hade pengar.......

Huset sett från sidan
Glasbeklätt torn
Husets entré
Tvättutrymme med groventréFönsterprytt torn med naturen som granne

Sovrum 3Sovrum 4
Nästan 6 miljoner kronor i utgångsbud för denna villa som är byggd 2009 i Marielund, ett väldigt fint område straxt utanför Uppsala. Jag gillar denna färgkombination som är på huset. När vi bodde i Almunge och skulle måla om vårat hus som var vit fasad, svarta knutar och bruna fönster - valde vi just denna kombination. Grå fasad, gröna knutar och röda fönster. Dock inte denna röda färg som är på detta hus. Men jag måste säga att huset är fantastiskt på utsidan och visst är det ljuvligt inne också men inte min stil.
Regn ute nu. Men i dag har det varit ett helt ljuvligt väder. Jag tog en riktig långpromenad i morse på 1 ½ timme. Skönt att andas in frisk lantluft och rensa tankarna som fanns i mitt huvud. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. WOOOW!!! Vi alla kan köpa de ihop och bilda ett kollektiv ;) haha

    SvaraRadera