Startsida

fredag 31 oktober 2014

När huvudet är dumt får kroppen lida



Efteråt kan jag skratta åt det. I går tänkte jag att jag skulle handla lite mat innan jobbet och ta med kassarna hem på bussen. Väl inne i Willys på Kungsgatan i Uppsala - så plockade jag på mig både det ena och det andra. Tänkte att det här blir väl inte så tungt. JO TJENA! VARFÖR kommer jag på en sådan idiotisk grej? Det är som min kompis Anette sa i morse vid morgonpromenaden - "Man måste först uppleva en sak för att förstå hur himla tokigt det är". JAG gör aldrig om det kan jag säga. 
Denna ljuvliga bild är lånad från Fyra årstider. Jag har inte provat denna parfym. Har du? Men jag tycker att den ser väldigt trevlig ut. Måste göra en sniff på den nästa gång jag kommer till en parfym hylla.
Fyra årstiders bloggerska Lotta hade något som jag ska vänta mig tills i morgon. Spännande! Ser fram emot det.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Ja,det är så sant som Anette säger...
    Men mamma.. Du lär nog skaffa dig en sån där "släppkärra" som gammlingarna har om du ska fortsätta handla på egen hand o ta på bussen =) hihihih puss

    SvaraRadera
  2. eller så tar du en resväska ;)

    SvaraRadera