Startsida

söndag 5 oktober 2014

Helt plötsligt


Helt plötsligt blev jag sugen att åka med Hurtigrutten igen. Jag gillar inte att åka med Finlandsfärjor fram och tillbaka. Eckerölinjen brukar jag kunna åka ibland. Mest för att handla och att umgås med goda vänner. MEN Hurtigrutten det var en ren upplevelseresa, fantastiskt fint. Dock åkte vi bara från Harstad till Trondheim. MEN det var så himla ljuvligt. Nästa gång blir det nog Trondheim - Bergen. 
I dag har jag tvättat alla fönsterna i hela huset. Känner mig jättenöjd. I morgon blir det nog att baka lite. Bra att göra något varje dag.
Gubben har så väldigt ont i nacken och armarna idag. Jag hoppas verkligen att hans operationstid kommer snart. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. vilken upplevelse... hoppas att jag med en dag åker den! Kram

    SvaraRadera