Startsida

fredag 3 oktober 2014

Almunge


 Frukostaltanen
Jag har berättat det förut att en stor intressehobby är att kolla på Hemnet. Här hittade jag ett fint hus i Almunge som jag fastnade för kan jag säga. När vi bodde i Almunge såg detta hus inte ut så här tror jag. Eller så gjorde det de. Jag minns inte som att det var något hus som jag lade märke till ordentligt. Jag gick ju ganska ofta denna väg när jag hade hund. Eller så har jag glömt allt. Men det är väldigt fint i alla fall. Jag skulle kunna tänka mig att flytta till just detta hus - men hua vilket utgångspris 2,3 miljoner! Dock var det väl inget märkvärdigt inne. Men jag gillade själva utseendet på huset. Visning i helgen, kanske gör ett besök i alla fall.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Man kan alltid göra ett besök,... Kanske annars vore ett hus för Jeaette och Jonte? =)

    SvaraRadera