Startsida

onsdag 17 september 2014

Härlig kyl!


En super härlig kyl som man kan ha kylda drycker i på sommaren. Den föreställer en förstärkare. Den hittar du här!
Vilket fantastiskt väder vi har just nu. Lite kyligt på morgonen, i morse bara +2 grader. Mitt på dagen soligt och varmt runt +20 grader.
Miljoner att göra både hemma och på jobbet - men jag kan säga att på jobbet blir det nog mest gjort om jag ska jämföra med hemmet. Fattar inte varför det blir så här hela tiden. Sitter på jobbet och tänker att de ska jag göra när jag kommer hem, det där måste jag fixa. Väl hemma så går jag liksom på sparlåga. Gör bara det som är mest nödvändigast. Jag tror att jag har för mycket som jag vill göra och då blir det ingenting i stället. Vi pratade just om att vi borde gå igenom garderoberna i dag när vi åkte hem. Vi får väl se när det blir av! Skulle även fixa sko förvaring i klädkammaren så att det är lättare att hitta skorna som jag ska ha. Det måste jag nog fixa i höst/vinter.

Är så himla less på den/de som äter upp mina tulpanlökar som jag har i min trädgård. Tror att det är sorken. Den har gjort att jag inte vill hålla på längre i min trädgård. Nej till sommar blir det bara krukor med blommor i och på sin höjd mina favoritblommor luktärter. Jag skulle vilja ha rosa pelargoner och njurvinda i blomlådorna eller krukorna. Super fint. Men jag måste nog klippa mer mina pelargoner snart. Dags för dem att vintervila.
Om jag inte har tipsat om en super fin trädgårdsblogg så gör jag det här nu.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar