Startsida

torsdag 11 september 2014

Hälsodryck


1 liter vatten
2 st ekologiska citroner
Färsk ingefära
Koka upp 1 liter vatten och lägg sedan ner riven ingefära (ca 2 cm) och saften av 1-2 ekologiska citroner.
Låt dra i minst 10 minuter innan det silas. Häll upp på flaska och ställ in i kylskåp så kan den drickas både varm och kall. 
Gott och hälsosamt! =)
Detta fantastiska recept hittade jag hos Åse 56 kilo. Klicka här så hittar du till henne.
Jag bara älskar att läsa bloggar. Men något som kändes kanonbra var även besöket på stallet i Långörn! Fy tusan vilket fint stall och vilka fantastiska hästar. Jag bara vill åka dit flera gånger.
Det är väldigt mycket just nu på jobbet och jag känner att jag behöver varva ner lite. Då passade stallbesöket väldigt bra. Men jag måste även visa er något fint som jag har hittat i en annan blogg. Kolla här
Jag gillar vitt i inredningen men helt plötsligt är det väldigt snyggt med svart. Dessa fina bilder har Anna tagit. Titta in här
Jag har även haft köp djävulen i mig denna vecka. Handlat 2 par nya kängor, 2 par jeans och en tunika - skulle bara gå och äta mat med en kompis.
Nu fika med gubben.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

3 kommentarer:

  1. KAN NÅGON TALA OM FÖR MIG VARFÖR DET BLIR VITT RUNT MIN TEXT?

    SvaraRadera
  2. Får nog hjälpa dig med de. Tror du måste ändra layoutens färg med. Vi kan kolla p de när vi ses. härligt med lite kläder och skor. behövligt!! kram o puss

    SvaraRadera