Startsida

söndag 10 augusti 2014

På tapeten just nu!

Foto: Era kommentarer och berättelser har inspirerat mig att vilja starta en kampanj för att visa på hur olika vi alla ser ut - och hur fina vi är på vårt unika sätt! Jag uppmanar därför er att lägga ut en bild på er själva under hashtaggen #överminstoltakropp som betyder att vi VÄGRAR anpassa oss efter något slags ideal! Det finns inget rätt och fel. Var stolt över den du är! Och boosta varandra! #freakmolly
FREAK är en musikvideo.
Över min stolta kropp. Molly Sanden vill starta en kampanj för att vi ska vara stolta över våra kroppar. Jo....ser man ut som henne så. MEN som jag har sagt förut så är det bara jag som är chef över min egna kropp INGEN annan. Över min stolta kropp som betyder att vi VÄGRAR anpassa oss efter något slags ideal! Det finns inget rätt eller fel. Var stolt över den du är!
Jag tycker i alla fall att dessa två bilder är väldigt fina.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar