Startsida

fredag 15 augusti 2014

Är sommaren slut?




Nu känns det som sommaren har tagit slut. Det känns kyligare ute på morgon och kväll. För mig har sommaren varit den bästa på mycket länge. Vi har ju fått känna av riktigt värme som jag bara älskar i fulla muggar. Jag älskar sommaren! Speciellt när jag får vara med dem jag älskar mest av allt, min familj. Nu har vi också planerat in nästa års resor. Det kommer att bli två stycken. Super roligt. Så jag spar och spar och spar pengar för fullt nu. Jag försöker att göra mig av med saker från hemmet som inte behövs längre. Känns skönt.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie


1 kommentar:

  1. ja visst är sommaren bra men skall man jobba som man ju gör för fulla muggar i ett jordbruk då är denhär värmen olidlig..skall jag säga.. Tycker att nu räcker det med den värmen vi har,,runt +20..riktigt lagom, jag älskar våren hösten o vintern..och sommaren..alla har ju sin tjusning,,vart bär det av nästa sommar då om du spar redan..då blir det en längre resa.? Ha ett skönt veckoslut!

    SvaraRadera