Startsida

tisdag 19 augusti 2014

Mitt favorit djur

Denna ljuvliga varelse kom fram ur buskarna på en utav Uppsalas gårdar nämligen en i Fålhagen. Det var super varmt denna dag. Så vi ställde ut en tallrik med vatten och jag hoppas att den lilla hittade den. Det är väldigt sällan som jag ser igelkottar. Det är ett utav mina favorit djur. 
Smeg Brödrost 2 skivor RosaNär jag nu skulle beställa denna fina brödrost FANNS DEN EJ I LAGER. Typiskt men hoppas att den kommer hem snart, så vi kan få en fungerande brödrost.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Åh, så snygg brödrost! Synd att den var slut! :(
    Igelkottar är SÅ söta! Det verkar finnas en del där jag bor. Både vid förra huset och vid vårt nuvarande har vi sett dem. :)
    Ang. filmtips, så finns det en spalt med "etiketter" till vänster på min blogg och där finns en "etikett" som heter just "filmtips". Under den finns alla inlägg samlade som tipsar om filmer :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera