Startsida

onsdag 20 augusti 2014

Funderingar

Just nu har jag många funderingar i huvudet. Känns som om det fanns ett helt gäng med fjärilar som flyger runt. Funderingarna är olika. Vissa går inom min drömsektor kan jag säga. Varför blir det inte som jag drömmer om? Hur ska jag kunna få det som jag vill ha det? Jag tror att det är så mycket som jag vill ha just nu och känner att inget händer. Jag är nog inte den människa som tar tag i saker och ting - känns det som. Sedan tror jag att det är alldeles för mycket drömmar och viljor så de tar liksom över och så blir det ingenting. Fast det är ju bra att ha drömmar och att de finns. Om jag jämför med min gubbe så tycker han att allt är bra - men det har jag genomskådat nu. Det är lätt att säga så - för då slipper vi undan förändringar som kan ta på krafter samt tid. Men vad tusan till slut ska det nog reda sig. Bara att beta av en sak i taget - det låter väl enkelt?
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar