Startsida

måndag 18 augusti 2014

Fjärilar

Denna ljuvliga tavla sitter på väggen över sängen hos en av mina döttrar. Jag bara älskar den! Jag skulle också vilja ha en sådan först - men med lite eftertanke så kan jag inte köpa allt jag vill ha. Nu ska mina pengar gå till resor, kläder, huset och nöjen. Saker har jag så att det finns och blir över. Försöker att rensa här hemma och det går bra. Alla pengar stoppar jag in på vårat semesterkonto. Vi har ju redan planerat in två resor till nästa år. En lång resa och en inom Sveriges gränser. Jag längtar lite till dem. NYFIKEN vart vi ska åka? Nja kommer att presentera det när det är dags. Suger lite på denna karamell för oss själva.
Har gjort kvällsmat till gubben och lunch till mig från Linda Vikström som finns i min blogglista. Köttfärsrulle med omelett. Ska bli spännande att få smaka. Titta in hos henne här kolla under recept. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar