Startsida

söndag 24 augusti 2014

Böcker

Dags att bli smal! LCHF på mitt sätt (inbunden)
Enklare bröd : recept på knådfria bröd med och utan surdeg (inbunden)Året med Ernst (inbunden)Sommar med Ernst : mat blommor & fix (inbunden)LCHF för alla i familjen! : Katrins 52 godaste recept (inbunden)Sött och annat gott! : Det goda LCHF-baket (inbunden)Lev gott med LCHF och periodisk fasta (inbunden)Hello cupcake! (inbunden)Leilas guldkant på vardagen (häftad)Welcome Home : Tankar, idéer och tips om hur du skapar ett tidlöst och levande hem (inbunden)Leilas middagstips (häftad)Böcker
Dessa böcker skulle jag gladerligen köpa till mig. FAST jag har bok köps förbud. Det finns vissa böcker som jag tycker om att bläddra i och det är just dessa. OM du vill sälja eller känner någon som vill sälja  eller rent av hittar på loppisar säg till mig då.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Du får gärna låna de böcker jag har hemma. Har Leila böckerna och ena Åse boken!=)

    SvaraRadera
  2. jag har böckerna med Leila o Ernst.. börjar ha fullt med kokböcker o sen gör man det vanliga ..haha..men de är vackra att titta i..

    SvaraRadera