Startsida

måndag 28 juli 2014

Utflykt

Foto: Nu har badbrudarna Rut och Siw flyttat in till oss. Så nu har gubben flera kurviga kvinnor att titta på.
Dessa underbara kurviga badkvinnor Rut och Siw fick följa med oss hem idag. Rut i röd bikini och Siw i svart. Vi hade bestämt oss för att måla idag - men det blev inte riktigt så. Jag hann i alla fall tvätta lite lakan och handdukar. Det går åt en del när vi har "sommar gäster här". Snart kommer även Belinda. Jag överraskade henne med en nybäddad säng i morse på Facebook.
Foto: See you sone! Look Jeanette Lindell
Hennes kommentar blev "Wow guys, can´t wait to meet you all!.
Det ska bli jätteroligt att träffa henne.
Jag kunde inte motstå denna underbara bricka också. Konstigt att jag alltid köper saker fast jag inte vill ha eller har miljoner saker hemma. Det klart det är ju alltid roligt att förnya sig. Men om jag kunde kasta något eller göra i ordning en loppis låda. En loppis låda blir det nog att fixa som jag lätt kan lägga i saker jag vill bli av med. Sedan bära ut lådan när den är full till förrådet ute vid bastun. Sedan är det bara att ta med sig när det är dags för loppis. I alla fall blev vi av med junior sängen som Jessica har haft. Skönt att rensa lite här hemma. Samt att hjälpa någon med få en säng gratis. 
Foto: Var bara tvungen att köpa denna bricka.
 Vi fick även tag på husnummer och svalor att montera upp på huset i smide. Det blev inte billigt - men vi gillade det väldigt skarpt. Drabbar ingen fattig sa jag till gubben. Man ska köpa det man vill ha.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar