Startsida

tisdag 15 juli 2014

Tänkvärda ord


Dessa ord är väldigt tänkvärda tycker jag. Det är ett under att kunna få gå på denna jord. Som dock inte jag lägger någon större tanke på. Utan jag tar för givet att livet finns och kommer att finnas ett tag. MEN så är det inte. Det finns älskade människor i min närhet som inte kommer att vandra på jorden lika länge som jag. Vem vet hur länge mina egna föräldrar kan vandra på jorden? Jag tar allt för givet helt enkelt. Även fast det inte alltid är självklart att det kommer att vara som det "alltid har varit" - så tänker inte jag på det i alla fall. Jag har många funderingar just nu i min hjärna. Jag har en vilja dock är den inte starkare än mitt beroende. Men jag ska nog visa mitt beroende en dag att även jag kan vinna! Måste bara komma på hur i hela friden allt ska gå till. För om det håller på så här vet jag inte hur det hela kommer att sluta. Fast slutet brukar man ju inte veta i förväg hur det blir vare sig det gäller mina funderingar eller något annat. Men jag ska bli en vinnare även jag. Jag har sett så många vinnare nu och någon gång måste det vara min tur.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar