Startsida

tisdag 29 juli 2014

Sten


Vilken himla energi alla människor har. Jag beundrar verkligen energin de har - jag har ingen! Dock hade jag två saker som skulle göras idag, dammsugning och strykning.. MEN bara en sak blev gjord - strykning.
 På bloggen Fyra årstider, mitt liv på landet  http://mittlivpalandet.se/ har gjort detta fina runt sitt hus.Jag vill också ha kullersten runt mitt hus, kanske inte kanten med gatsten. Bilden har jag tagit från hennes blogg, titta gärna in till henne så får du tips och drömmer dig bort i en lantlig miljö.
Ikväll var det väldigt väldigt nära att jag höll på att snubbla. Det blev ett rejält ryck i ryggen. Jag såg inte parasollfoten som stod på altan. Jag bar på en tunna. Det känns ordentligt kan jag säga. Så det blev nog en riktig sträckning.
I morgon smäller det - då kommer Belinda! Roligt att få lära känna henne. Hon är dotter till min syssling och bor i Australien.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. du får ta de lite lugnt mamma!
    roligt att få träffa belinda på söndag=)

    SvaraRadera