Startsida

söndag 27 juli 2014

Livet




Foto: Min mormor håller i Felix
Här är det ledighet och härligt väder. Vad mera kan jag önska mig? Jo att få umgås med de som ger mig energi och gör mig glad. Vill visa lite av det som gör mig glad fast i bildform ( dock har jag "tjuvlånat" samtliga bilder). Men det finns saker i livet som känns orättvist och inte alls bra. Tankarna går till mina vänner som har elaka sjukdomar och till en gammal bekant som råkade väldigt illa ut i en trafikolycka förra veckan. Han ligger fortfarande nersövd pga sin brännskada. Livet är väldigt skört och det tänker man inte på i vardagen. Utan tar allt för givet att det ska vara som det alltid har varit. Det måste jag föröka att ändra på. Leva livet och njuta varje minut. Sedan går även mina tankar till en god vän som har gjort mig avundsjuk. Kan du så kan jag - vänta du bara!
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Ja,livet är bra härligt men också så orättvist..
    oj,vem har gjort dig avundsjuk? puss

    SvaraRadera