Startsida

lördag 5 juli 2014

Harmoni


Att vakna före klockan 06 på morgonen en lördag känns ju inte så himla skönt, när jag vet att jag kommer att bli så himla trött på kvällen. Men jag försökte i alla fall ligga kvar i sängen med en bok till kl 07. Sedan kände jag att en kopp te skulle vara gott. Gick då upp , fixade te och satt på datorn, vips så har klockan blivit halv nio. Har läst UNT, Aftonbladet, Facebook och mina favorit bloggar. När jag tittar in hos Isas Trädgård känner jag harmoni, kolla in du också
Tyvärr fick jag inte låna någon blid från henne utan att fråga först. Men kolla runt själv
http://isastradgard.blogspot.se/
Foto: Kvällsfika
Så här såg det ut i torsdagskväll hemma hos oss! 
Foto: Nu har jag äntligen fått mina temuggar eller rättare sagt tebaljor.
Foto: Nu har jag äntligen fått mina temuggar eller rättare sagt tebaljor.
Nu har jag äntligen mina ljuvliga muggar hemma. Det är gudomligt gott att dricka ur dem.
Tror visst att jag måste köpa mig en till sommarpresent.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar