Startsida

tisdag 1 juli 2014

Grattis!


I dag fyller Monica 50år. Grattis! Bilden har jag tjuvat på Facebook. Hoppas att du får vara med alla som du gillar och att du blir riktigt uppvaktad. God mat och dryck.

Själv fick jag ett återfall i dag. Inte roligt men hoppas att det går bättre nästa vecka. Det går väldigt bra att äta frysta kakor och dricka läsk. Fy!


Foto: Bästa skorna. De vita är senaste inköpet på rea i höstas. De ljus lila  är en gåva från mina barn o gubben på en morsdag för något år sedan. De amerikanska måste jag ha om jag en dag ska åka till detta ljuvliga kand.
Måste visa mina Converse. De vita köpte jag i höstas på rea. De ljus lila fick jag som en morsdags present av mina barn och gubben ett år. De amerikanska måste jag bara ha eftersom jag älskar detta land.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: