Startsida

onsdag 25 juni 2014

Tjuvat!


Som Ni alla vet är jag en stor älskare till att läsa andras bloggar. Jag mår bra av att se deras fina foton och välskrivna texter. Denna bild har jag tjuvat från en ny blogg som jag hittade hos LCHF Linda Vikström. Den heter Sockervägens Söta, titta in dit. http://lurans.blogg.se/

Citatet som finns på ljushållaren är ju klockren.
Var tacksam över det du har
inte otacksam över det du saknar
Jag borde nog tänka på dessa ord mera.

 Denna blid är också "stulen" från www.mariahelander.se

I går var det tisdag. Jag kan ju säga att för mig är tisdagar den värsta dagen på hela veckan. Jag deppar gärna ner mig. Det kommer redan från den stund jag öppnar ögonen tills jag går och lägger mig. Varför är det så? I morse när jag vaknade kändes det bättre än i går. Oförklarligt.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar