Startsida

tisdag 24 juni 2014

Obalans


Många har börjat sina semestrar och det är inte roligt för dem just nu. Det blåser som tusan, dock tittar solen fram lite idag. Men i går var det regn. Temperaturen är runt 15 grader. Jag vill ha sol och värme. 
Jag kommer lätt i obalans. Vädret påverkar mig väldigt mycket. Känner mig nere av dåligt väder. Då finns det ingenting som hjälper. Allt är tråkigt just då. Men detta har pågått en längre tid och jag får liksom lyfta upp mig från min deppa. Jag är glad varje gång jag lyckats med det själv. Men denna vecka känns det extra tungt. Som vanligt finns det miljoner saker att göra här hemma - men ingenting blir gjort. Fast o andra sidan ska jag väl inte hålla på att slita ut mig innan jag jobbar. Det får helt enkelt bli så här.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar