Startsida

fredag 13 juni 2014

Kitchen Aid

KitchenAid Artisan KSM150PSEPK Rosa
Mina alla tre döttrar fick av oss i julklapp för några år sedan en varsin Kitchen Aid. Nu går jag i tankarna om jag själv ska köpa en. Det finns olika kampanjer hos bla Cervera samt Bagaren och Kocken. Tankarna går så här: jag är över 50 år och har inte haft behov av den tidigare ( dock kanske inte möjligheten ekonomiskt heller) - ska jag köpa den idag. Många bra finesser finns det ju på dem. Men Cervera hade inte just denna babyrosa som jag vill ha. Men Bagaren och kocken de har den.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. åhh du skall nog köpa en..jag köpte en åt mej själv till julklapp..en röd! Den är fin o så himla bra! Jag är också över 50..har haft behov förr men kankse inte haft råd..o inte vet jag om jag skulle ha haft råd nu heller..men jag köpte den från Ellos...lite över 500 euro..och bet lite varje månad..då funkar det ju.

    SvaraRadera
  2. köp en.... annnars ångar du dig!=)

    SvaraRadera