Startsida

måndag 30 juni 2014

Arbrå






Detta fina hus finns i Arbrå i närheten av Bollnäs, Hälsingland. Superfint hus och utgångspris/accepterat pris är 950 000 kr. Jag blev kär direkt i detta hus. MEN det går ju inte att köpa ett sådant stort hus, 240kvm, till två personer - samt vad ska man göra där. OM vi hade varit pensionärer kanske.Det var i alla fall väldigt fint.
Tekopp med röda rosor - Anna KeramikTekopp med nyponrosor - Anna Keramik
Nu har jag i alla fall beställt en utav var av dessa koppar/muggar. Jätteroligt att vi har samma smak Therese på Sockenvägens söta. Det klart att de var i det dyraste lagret även  för mig. Fast jag bestämde mig för att få njuta lite av livet och köpa det som jag vill ha. Jag har ju inga små barn hemma så jag hoppas att jag inte drullar till det själv och råkar ha sönder någon.
Synd också att jag bor så långt ifrån dig annars hade jag kunnat kommit på din loppis - för jag älskar loppisar.
MÅ det allra bästa nu!
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie 

2 kommentarer:

  1. ja de va fina koppar el kanske muggar är de väl.. Ja ikea tycker vi är kul..synd bara att det ska va så himla långt från oss.. Det har ju snackats att ett ikea ska komma till Vasa.. men när????:: Nu får vi åka ända till Tammerfors el ner till Helsingfors..el ända opp till Haparanda. Den kringelväg vi tog så tog 4½ timme att köra.. annars tar det 3½ om man tar raka vägen. Huset va fint,.,vilken snickarglädje..Vi har ju lite över 250 kvm o jag skulle gärna ha större ..tex ett större vardagsrum o ett rum till åt Annicas då de kommer hit till Finland o inte ska behöva sova bland mina tyger...men det får duga som det är.. det räcker ju till då mans ka börja städa..o det hinner jag inte så mycket mera då all min tid räcker till med städning o mjölkning där ute.. Kram Christine

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera