Startsida

fredag 2 maj 2014

Vilken tjej!

Foto: I förrgår fick vi en fantastisk bild inskickad tillsammans med följande text från Lindha Vikström:

"Vill bara säga att jag är så oerhört tacksam att jag köpte Katrin Zytomierskas bok "Dags att bli smal" LCHF på mitt sätt. Den boken förenklade verkligen för mig att komma igång med LCHF. Har nu lyckats gå ner 70 kg på drygt 18 månader och kommer definitivt fortsätta äta LCHF. Ni får gärna följa min blogg som jag nyss startat, halvalindha.blogg.se"

Tack själv Lindha för att du delar med dig av din viktresa och stort grattis till hälsan!

/Katrin och vännerna på LCHFklubben.se
Måste bara visa denna underbara tjej som har lyckats gå ner 70 kg på ca 18 månader, Linda Vikström. Hon har ätit LCHF kost och har haft hjälp av sin egna tallriksmodell. Jag är så himla  avundsjuk på henne. Kan bara säga att hon är verkligen en bra förebild att det går att lyckas.
Titta gärna in i hennes nya blogg
http://halvalindha.blogg.se/
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie.

2 kommentarer:

  1. Ja hon va duktig! Jisses om man skulle gå ner 70 kg.. nja så mycket behöver jag inte gå ner, skulle va nöjd med 10kg..men just nu sitter jag o äter choklad..hihi

    SvaraRadera
  2. Läste om henne också. Vilken kvinna! De är många kilon hon har tappat. Ses imorgon. Puss på dig mami!

    SvaraRadera