Startsida

tisdag 6 maj 2014

Måste skriva av mig lite.



Ingen tvekan om att jag har fått klimateriebesvär. Ovanligt är det inte att jag får hjärtklappningar och svettningar eller snarare svallningar. Men det som är jobbigast är nog i alla fall att jag är så himla deppig. Just nu känns det som alla drömmar och illusioner inte heller finns kvar. Precis idag som är tisdag och den värsta dagen på hela vecka, känns det som jag vill sälja allt jag har och börja om på nytt. Flytta till en lägenhet med solig balkong. Skapa mig en delvis ny vänskap och börja i monopolrutan "GÅ". Jag är trött på allt det gamla och vill skapa nytt. Så bilderna här uppe kan nog tala lite för mig. Den första svart/vita bilden är "upp till kamp, jag mot världen". Den andra med den svettiga kvinnan är resultatet att det är och kommer att vara en jobbig tid.
Den sista bilden med kvinnan i gungan är resultatet på att jag lyckades. Det hoppas jag att jag kommer att göra också. Kanske inte fullt ut med att flytt och starta ett helt nytt liv - utan att överleva dessa besvär. Jag ska i alla fall trycka fram det när jag ska på kontroll i juni.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: