Startsida

fredag 11 april 2014

Fredag


Denna bild har jag visat förut det vet jag - MEN jag bara älskar den. Denna sköna kvinna hittar du hos http://frokengronsblog.blogspot.se/ Jag vill också ha en sådan.

Jag tog mig i kragen nu på kvällen och planterade om mina pelargoner. Jag hade även fått paketet från Odla.nu med pelargonskott. Det känns skönt när det är gjort.
Nu finns det annat att lägga ner kraft på i helgen. Många saker behöver göras innan påsk. Deklarera, baka, promenera,skriva mejl till Australien,rensa ur grejer, städa, tvätta - ska väl hinna med lite nöjen också i helgen är det tänkt. Melodikryss är ju ett måste. Men besök hos släktingar är planerat samt eventuellt en utflykt också. Gäller att hålla igång.

 Nu fredags mys med gubben och TV.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU.  Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar