Startsida

söndag 13 april 2014

Det gör ont!



Idag har vi haft en utflyktsdag. Först åkte vi till Nybygget i Arlandastad och kollade in mitt favorithus. JAG BLEV KÄR DIREKT. Det var på 80 kvm - men säljaren sa att 90kvm var mera populärt. Det finns på bild här uppe.
Sedan åkte vi till våran största dotter och åt lite klämmackor. Super gott. De var också med oss på husvisningen. 
Efter det skulle vi åka hem MEN jag tryckte på till gubben att vi måste hälsa på en gammal vän som vi inte har träffat på ca 25 år. Det var jätteroligt att träffa honom. MEN tyvärr hade han ett väldigt tråkigt besked att ge oss. Hans särbo har fått cancer. JÄVLA SJUKDOM. Det har gjort ont i hela min kropp hela kvällen. Vi bestämde att vi skulle träffas efter deras semester som de ska ha nu i 3 veckor. De skulle till varma goa Florida. Dagens sjukvård är ju väldigt duktiga och jag hoppas verkligen att de kan hjälpa henne på det allra bästa sätt.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: