Startsida

onsdag 19 mars 2014

Tråkig dag


Fy tusan vilken tråkig dag det har och är idag. Hoppas att gubben kommer hem snart så jag åtminstone kan prata med någon. Skulle nog bli helt tokig om jag skulle gå hemma en längre tid.Nu vill jag åka till jobbet. Hela denna dag har jag tillbringat vid tangentbordet vid datan. Kollat runt på både det ena och det andra. Tokigt och slugt. Började googla på namn. Googlade på en väns namn där det fanns en liten bild av honom, sedan andra människor och scrollade jag ner längre ner så blev det till slut en massa whisky flaskor. Han är en stor älskare av whisky. Så därför tyckte jag det var roligt. Har även försökt att kolla på SVTplay. Men det var väldigt trögt. 
Inte känns det bättre när vädret ute är snöande och att de säger att det kan komma upp till 10 cm. TRIST....vill ha vår NU.
Jag har i alla fall försökt att lägga ut lite grejer på Facebook. I dag vart det pysselgrejer. En tjej som nappade. Vi ska höras nästa vecka igen eftersom hon inte villa åka hit till mig och hämta. ska kolla med en jobbarkompis som bor i samma byhåla som henne om hon kan få hämta hemma hos henne.
Men fortfarande finns det en himla massa saker här hemma. Som ni vet är temat rensning och slogan är " man vet aldrig när man måste bo i en två".
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar