Startsida

fredag 21 mars 2014

Tjejresa


Att vara hemma och förkyld kan sätta sina spår. Drömmer mig bort att kunna få vara med på en tjejresa igen. MEN jag har inte själv denna umgängesgrupp av tjejer som har viljan/tanken/ekonomin för detta.Jag är med i en liten grupp tjejer som träffas ungefär en gång i månaden och gör saker med varandra. Självklart går det ju att anmäla sig till en tjejresa på nätet. Tids nog lär jag säkert känna tjejer som jag kan umgås med. 
Jag har ju varit på några tjejresor. En gick ju till Åland där vi alla bodde i ett stort hus med flera lägenheter. Då var vi totalt 17 tjejer. Super kul var det. Sedan åkte vi till Gullspång och cyklade dressin. Även det var super roligt. MEN sedan rann allt ut i sanden. Dessa var otroligt roliga resor.
Bilden är lånad från nätet och kommer ifrån denna länk
http://4goodliving.wordpress.com/tag/tjejresa/
Jag vet att det är många av mina vänner som läser i min blogg. HOPPAS nu att det finns flera av dem som tycker att det skulle vara roligt med en resa. Hör av Er, Ni vet ju var jag finns.
Tusen tack Anna- Karin för ditt 54 minuters långa telefonsamtal igår - det värmde otroligt mycket.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar