Startsida

torsdag 20 mars 2014

Mina änglar

öå
Grattis mina ljuvliga änglar till era 26 år på denna planet. Bilden är lånad av en utav er, tack så mycket. Här är ni så himla fina och glada. Livet leker! Hoppas att allt kommer att bli bra till slut med allt. Vi sammanstrålar snart!
Har i dag passat på att göra lite tråkiga saker som ligger på. Har skurat inne i duschen. Spänningen är olidlig - få se om gubben märker något.
Jag har även kollat lite på loppissaker. Känns skönt när jag hittar saker som jag vet att jag aldrig kommer att använda. Hoppas bara att andra vill ha dem.
Efter ett rejält snöoväder igår fick vi ca 15- 20 cm snö. Detta ogillas! Vad tusan mina krokusar blir levande begravda nu. I dag regnar det - så snön kommer troligen inte att finnas kvar så länge. 
Känner mig lite bättre idag. Därför känns allt mycket bättre. Så nu kör jag på igen. Leta loppissaker, städar och surfar runt lite. Det är livet det en dag som denna.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

3 kommentarer:

  1. grattis till tjejerna! Jag ha inte gjort så himla mycket idag, bara bakat 2 långpannekakor o suttit o läst i en bok..fast det finns att göra..men blä jag vill inte!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack till tjejerna! Underbart att höra att du inte gjort så himla mycket idag. FÖR dej kanske det är just en sådan dag. Känns skönt att kunna sitta ner och läsa boken. Men 2 stycken långpannebröd har du gjort i alla fall. Själv har jag gjort rent vid duschen och dammat lite. Lagt ut lite loppissaker till försäljning på Facebook. Jag hittar mycket saker som jag aldrig kommer att använda. Pysselsaker har gått bra att sälja. Hittade i dag en klotång som vi hade till våran hund som har varit borta i 8 år. min svägerska frågade mig på Facebook om jag hade blivit arbetslös eftersom jag sålde av så mycket. Jag sa att en rensningsnoja hade hoppat på mig och slogan här hemma är " man vet aldrig när det är dags att bo i en tvåa" Kram på dig Nattugglan.

      Radera
  2. ja,tiden rullar på... man kan knappt ana de själv ;)

    SvaraRadera