Startsida

lördag 8 februari 2014

Spännande eller ?

Sidvyer per land

Diagram över de mest populära länderna bland bloggläsarna
PostSidvyer
Sverige
139
USA
42
Storbritannien
40
Tyskland
17
Ukraina
13
Frankrike
2
Österrike
1
Vitryssland
1
Indonesien
1
Indien
1
Det finns flera som kollar in min blogg - det kan man ju inte tro precis. Här tror jag att det är bara mina allra närmaste som tittar in. Men nej så är det inte.  Är det inte lite spännande så säg eller känns det lite otäckt? Det beror ju på som sagt.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. märkligt att inte Finland va med.. jag kollar ju din blogg..o säkert flere. Ja visst är det otroligt att så många runtomkring norden som kollar ens blogg..det tycker även jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nattugglan - otroligt konstigt. Ja inte vet jag hur de mäter. Men kanske du bor väldigt nära Sverige så att det blir registrerat där. Kram på dig.

      Radera