Startsida

måndag 17 februari 2014

Mår som en prinsessa


Tänk när dessa skönheter tittar fram. Just nu skiner solen och fåglarna kvittrar som aldrig förr. Husets fönster är smutsiga och jag vill helst av allt bara njuta av livet. Men plikter finns och måste följas. Men jag mår som en prinsessa kan jag säga, med undantag för vissa skavanker som finns på min 51 åriga kropp. Ser fram emot detta år 2014. En ny efterrätt är beräknad att komma i juli. Vi skall åka till ett av mina dröm resmål här på vår/sommarkanten. Inte utanför Sveriges gränser - nej i år blir det att upptäcka Sverige lite. Ser fram emot det. Jag håller på att byta ut min garderob - också ett tecken på att må bra. Har kommit väldigt långt i mitt val av inköp av cykel. Slår nog till när som helst. Nästa grej blir att köpa min stora kamera så även jag kan ta de fina korten som alla de övriga gör i min bloggvärld. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. verkligen otäckt med människor som skriver så som dom hade gjort på lyktstolpen. så onödigt bara..

    Så bra att du mår som en prinsessa :) de är du värd mamma! <3
    ja,en till ska ju komma i juli :) spännande o se vad de kan vara för något..... PUSS

    SvaraRadera