Startsida

lördag 15 februari 2014

Blev kär direkt


Det här är nog Doris om jag har fattat rätt. Jag fick en alla hjärtansdaghälsning  från Queen of Kammerbornia här hittar du till henne  http://queenofkammebornia.se/ http://queenofkammebornia.se/
JAG BLEV KÄR DIEKT. SÅ jag tog friheten att låna hennes bild på hönan Doris. Denna blogg måste följas. Fantastiskt vilka underbara bilder och nu måste jag ju skumma igenom lite text också. Queen of Kammarbornia verkar ha fast ett väldigt tufft liv. Undrar ibland hur alla människor orkar som råkar så illa ut. Här klagar man över för mycket jobb och för lite kvalitets tid - vad tusan det är ju bullskit. Nej njut av livet mera och lämna alla energitagare åt någon annan. Jag ska verkligen följa denna skönhet och jag som älskar gamla hus, hönor och de fantastiska foton som alla människor tar och lägger ut.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. jag tycker du ska skaffa höns så du kan gå ute o plocka ägg :)

    SvaraRadera
  2. höns är inte så dumt.. tror jag skall skaffa 10 st till sommaren..

    SvaraRadera