Startsida

torsdag 13 februari 2014

Alla hjärtans dag


I morgon är det den 14 februari och dagen till ära alla hjärtans dag. Då ska man visa lite kärlek till de som man gillar. Så jag ska tillbringa min middag med en otroligt god vän och kvällen med min gubbe. Men jag läser även många bloggar. Bilden har jag hittat hos Linneas skafferi och hon har även recept på Bayliskräm som låter jättegott.
Bailey´s frosting:
200 g mjukt smör
3-4 dl florsocker
3 msk Bailey´s
Vispa smöret tills det är jämnt och riktigt mjukt, tillsätt florsockret lite i taget. Ha sist i likören och blanda väl.
Spritsa frostingen på dina cupcakes och dekorera med pärlor och glitterströssel.
Denna frosting har Linnea på sina cupcakes fast jag gillar dessa hjärtan som är i chokladbotten.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar: