Startsida

söndag 26 januari 2014

Lantliv

Nu har jag hittat en ny värld med bloggar och härliga bilder om gamla hus, inredningar och lantlivet. Titta in du också på www.lantliv.com
Måste bara lära mig hur jag gör mindre bilder. Bilden är tagen från denna sida.Detta ser ju inte bra ut - kanske behöver hjälp av någon data kunnig dotter. Tänk vi alla är bra på olika saker. Jag känner att jag är bra på att hushålla med mina pengar och känner mig otroligt bra på att älska livet. En dotter som jag har hon är nog bra på att hålla kroppen i trim och den andra dottern är bra på kaniner samt data. Den tredje dottern är bra på skor och Tradera.  Vad är du bra på?
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer:

  1. kan hjälpa dig någon dag när vi ses.
    vilket underbart hus! kram

    SvaraRadera
  2. jättefint hus..liknar det som våra vänner sållde i höstas..på pricken.. Vad jag är bra på... ja du..kanske att baka, lyssna på barnbarnen...kramis

    SvaraRadera