Startsida

tisdag 14 januari 2014

En annorlunda kropp


Många säger att efter 50 år kommer alla krämpor. Jag vet inte om det är en myt eller om det är sant. Men det jag vet är i alla fall att jag har ont i kroppen. Inte värk som om det vore influnsa  på gång - nej mera som om kroppen säger stopp, det känns ända in i "skelettet" liksom. Är ofta stel i hela kroppen och har svårt att röra på mig som förut. Så nog ändrar sig kroppen i alla fall det är en sak som är säkert. Men bara att bita ihop och hålla igång.

Lekskär
Kanske rent av måste bo i 1-plans hus till slut. Här finns två små hus som går att bygga som är lagom för gubben och mig. Dream, dream..........

I dag fick jag vara på labbet på jobbet och se vad som händer med våra batcher innan frisläppning. Mycket intressant och givande.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. ja det är nog sant att efter 50 blir man "skröpplig".. o visst känns det av i både ben o armar.. stel är man också..Det är många som flyttar till nått mindre , de flesta här har sållt sin gård o flyttat till ,,typ, radhus..

    SvaraRadera