Startsida

lördag 7 december 2013

Livet


Livet har vi bara fått en kort tid eller en begränsad tid. Därför orkar jag inte lägga ner kraft på olika saker i livet. Tyvärr säger jag det rakt ut till folk just nu. Senast idag sa jag till min mamma två saker som hon måste börja att fundera över. Men efter jag pratade med min största dotter fick jag funderingar på hur kanske min mor tänkte. Det är skönt att kunna sålla olika tankar och funderingar som är negativ energi och som tar den energin från mig. Skönt att jag kan stå för detta.
Idag hade jag planer på att vi skulle göra lite saker här hemma. Men både gubben och jag tyckte att vi var värda att bara göra det vi ville. Men jag har i alla fall skrivit julkort varav två inbjudningar som kommer ske här framöver. Skönt att komma till skott. Men i morgon blir det nog lite nytta gjort här hemma hoppas jag. Då är det dags att tända det andra ljuset i adventsljusstaken. Hua vad fort det går.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar