Startsida

onsdag 27 november 2013

Rensning


Det började med att jag letade efter måtten som vi har tagit till gardinstängerna. Hittade inte denna lilla lapp. Men hittade en massa andra lappar. Skönt att kasta lite. Så tänkte jag att jag blev tvungen att rensa lite i bloggen också. Så nu har jag tagit bort en stor del av bloggar som jag har tittat in till, men kanske det rent av var ett halvår sedan jag gjorde en titt. Eller att bloggen rent av inte är uppdaterade längre - VARFÖR ska jag ha de kvar. Känns skönt att rensa. Önskar att all julbestyr och helgbestyr är över så att jag kan fortsätta med att rensa här hemma. Problemet är nog att det finns för mycket av allt. Även fast jag sätter köpförbud av vissa saker som böcker finns det en hel uppsjö av böcker här hemma. Så det är bara att läsa och kasta.
Renovering och rensning har blivit något som ligger varmt om mitt hjärta. Roligt!
Ta vara på livet och varandra. LEV NU.
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. hej.. jag blev glad då jag va kvar! hihi.. ja jisses här skulle det också få rensas lite här o där ska jag säga.. nu ska jag gå ner i källaren o där finns massor av skräp,,o faktiskt mycket som vi använder också, men ingen bra förvaring..Men snart kanske det kommer sånt.. får vi hoppas i alla fall...kramar i massor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej...Nattugglan det klart att du fick vara kvar.

      Radera