Startsida

måndag 11 november 2013

Barnhelg


Denna helg har gått i barnbarnens tecken. Blir alltid lika glad över att få rå om dem. Men allt annat som behövs göras får vänta. Det är hög fokus på barnen. Vi hämtade W på fredagen efter jobbet och fick en lång resa hem pga att vägen var avstängd i Lännalöt då en villa brann. Det var inte roligt att höra på radion att det brann, speciellt inte när vi kom hem och kollade in nyheterna på TV då vi såg vilken villa det var. Tänker så himla mycket på min svägerskas klasskompis som råkade illa ut.
Lördag var det först melodikryss i Solåsen. Sedan kom vår största dotter med ett upphämtat barnbarn på vägen. Roligt när de får leka med varandra.
Söndagen blev det husvisning och innebandyträning som stod på agendan. Runt 16.30 tiden kunde gubben och jag pusta ut efter en intensiv helg men också en fantastisk härlig helg.
Jag bara älskar alla mina barnbarn och mina fantastiska barn - de ger mig energi till 100 %.
Men nu återgår jag till vardagen och allt stök som hör den till. Mycket att stå i - men det blir bra när allt kommer på plats.....hihihi, men då står nästa projekt på tur. Jag kan lätt säga att jag får mersmak.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. 
Kram Marie

1 kommentar:

  1. hoppas ni hade de trevligt o att barnen inte var jobbiga ;)

    SvaraRadera