Startsida

söndag 13 oktober 2013

Intensiv tid som håller i sig


Känns som det inte finns tid till allt som jag vill göra. Det bästa med det är att alla verkar ha samma problem. Jag är så glad att jag fyller på mitt energiförråd på helgerna. Förra helgen var det kusin mys i Stockholm med Abba Museum, Italiensk mat och bubbelbad ute vid midnatt. Oj vad med energi jag fick - tusen tack mina underbara kusiner. 
Denna helg har jag haft påfyllning av energi av mina underbara barnbarn. Fy tusan vad mysiga de är alla tre på sina egna sätt. Men en väldigt intensiv helg. Tack och lov hann vi färdigt med klippningen av granhäcken. Så nu återstår bara att elda upp allt. Sedan kan vi äntligen börja att fokusera på innejobb.
Det var rena julafton här för pojkarna eftersom jag hade köpt lite begagnade leksaker av en jobbarkompis. Så himla roligt de har haft.
Vill passa på att fråga alla - känner du som jag att tiden har stannat? Jag menar att det är ju så fint väder om dagarna så jag tror att det är början av september. Men det är mitten av oktober. Mycket som skall fixas och trixas med före jul. Hoppas att jag får kraft till allt detta. Bra med veckoplanering. Beta av saker och ting. Finns inte mycket tid till annat kan jag säga.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. 
Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar