Startsida

torsdag 26 september 2013

Farväl Astrid


Nu har vi tagit farväl av Astrid. Det kändes bra att vi var med. Alltid tråkigt när någon skall begravas. Men jag tyckte att det gick bra och hon har ju ändå fått levat i 96 år.

Vilken himla tur att det är dålig respons på svar vad det gäller syjunta/pratjunta för tiden finns nog inte till det i alla fall. Jag får har syjunta med mig själv och njuta av alla fina stunder med gubben och alla andra fina människor som finns omkring mig. Promenad junta har jag ju redan och det känns jätteskönt. Då hinner vi ventilera om både ditt och datt.
Hoppas på bra väder i helgen då ska gubben och jag jobba ute. Är det dåligt väder då blir det bakning på schemat. 
Längtar även till nästa helg - det har jag ju gjort länge. Då vankas den underbara tiden i Stockholm med kusiner. MYS!
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Ska du ha kusinmys? Vad kul :) Mysigt att ha promenader.

    SvaraRadera
  2. Styrkekram till er.. men som sagt hon har levat länge..Då känns det bättre än då en ung människa går bort..Jag vill också ha en syjunta..men när vet jag inte..alltså när man skulle ha tid till det...Ha en skön dag!

    SvaraRadera