Startsida

onsdag 7 augusti 2013

SEMESTER

Vilken fantastisk sommar och semester jag har haft. Gubben och jag tog en paketresa med Inlandsbanan och Hurtigrutten. Det var verkligen en upplevelse. Kändes som om man var någon helt annanstans än i Norge. Vi träffade otroligt roliga människor och som gubben säger är det ju nästan som att åka på skolresa. Vi fick ju umgås i 9 dagar tillsammans. Så vi har skrattat och umgåtts tillsammans över en bit mat eller dryck. Värmlänningar, Stockholmare, Helsingborgare och Tyskar - fy tusan vad kul vi hade tillsammans. Jag sa till gubben att åka flera par samtidigt som man umgås med i vardagen hade inte blivit samma sak. Nej nu spara pengar till nästa skolresa. Jag har ju drömmar om att åka Italien runt, Kalifornien, Skottland samt Europa i sin helhet. Man vet aldrig var det bär av nästa gång.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU.
Kram Marie

1 kommentar:

  1. Vilken drömresa. Vill med åka hutigrutten! de verkar så fint. men först vill jag besöka Gotland :)

    SvaraRadera