Startsida

söndag 25 augusti 2013

Många idéer

Helgen springer iväg. Känns som jag var nyss på jobbet. Men så blir det när jag jobbar fredagskväll. Men har haft en otroligt skön helg - dock hann vi inte med det som jag ville allra mest. Men vi börjar med det i morgon tror jag. Men har fått njutit av de allra allra käraste som finns runt mig. Mina föräldrar, mina tjejer ( dock bara två av tre),min underbara gubbe, två av de finaste barnen i världen (saknar dock den stora prinsen W) samt de underbara glada vännerna som alltid finns till. ÄLSKAR ER ALLA. Sedan finns det ju en vän till och det är "paddingtong".
Jag har fått expert hjälp med att gräva min nya idé i trädgården. Tusen tack.
Har kollat runt lite på nätet om citat. Hittade jättemånga bra citat. Men fastnade för denna:
Bättre ensam än i dåligt sällskap /  Italiensk ordspråk.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU.
Kram Marie

1 kommentar: