Startsida

fredag 23 augusti 2013

Energitjuvar

Energitjuvar : i familjen, i relationen och på jobbet
Det finns mycket som svävar i ens närhet. Undrar hur allt fungerar? Jag menar just med energin som finns nära en människa. Jag vet ju att vårat hus är en riktigt energitjuv - det har vi fått bekräftat av en kvinna som kan sådan där. Hon sa att det är mycket negativ energi i vårat hus. Sedan sa hon också att en man går runt vårat hus och skakar på huvudet. Han var missnöjd med antingen renoveringen eller skötseln av huset. Mannen hade bott här förut. 
Men jag kan känna av den negativa energin måste jag säga. Jag får ingenting gjort när jag är hemma, troligen för att det finns för mycket att stå i. Men så fort jag sätter mig på bussen till jobbet då kommer energin. Jag tänker att det måste jag göra när jag kommer hem, jo pyttsan inte blir det något av med dessa tankar. Jag kan också erkänna att min Ipad tar också mycket energi av mig. Men ett nöje skall man väl ha tycker jag. Jag har en pocketbok om heter Energitjuvar - men jag gillar inte att läsa fakta. Måste kolla ifall den finns att låna som ljudbok.
Ja nu börjar det att kännas att sommaren tackar för sig. 5 grader i går kväll när jag kom hem och 5 grader nu på morgonen när jag var ute på snigeljakt. Men hösten är så himla välkommen efter denna fantastiska sommar.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. 
Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar