Startsida

onsdag 10 juli 2013

Efterlängtad.

Vad tusan är det för fel på allting?
Jag kan inte ladda ner bilder från internet på explorer. Men om jag
tar chrome går det bra. Jag kan inte bara skriva på min blogg – utan detta är skrivit i word 97 först. Hmmm. Tur att paddan är hämtad och
sak nu bara laddas. Det kom regn igår kväll också det var ju efterlängtat
också.
I dag har det varit en kall sommardag och vi klev inte upp för ens klockan
var halv 10. Jag gillar inte sådana dagar. Jag vill helst gå upp tidigare. Känns som hela dagen är förstörd.
Men vi åkte in till Uppsala och hämtade ut hjullagret till Volvon. Jag passade på att handla lite cider och rosévin. Hittade också lite ostar som jag tänkte vi skulle ta med på lördagen till Gumlösa. Åkte små vägar hem för att invänta att klockan skulle bli 16 – då vi skulle hämta ett verktyg i Björnslåtta. På vägen hem tittade vi in som hastigast till Susanne Wessman och sa hej bara. Roligt att träffa henne. Vi besökte två loppisar. Första loppisen hittade jag en jättefin glasskål för en 20:a och ett ost fat. Andra loppisen hittade jag en tavla och en korg. Tavlan var väl lite onödigt kanske – men jag tyckte att den var fin. Ska bara måla om ramen som är furu nu och ska bli svart snart.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU.
Kram Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar