Startsida

fredag 12 april 2013

Tidsbrist

Nu var det ett tag sedan jag skrev på min blogg. Men vad tusan jag lider av tidsbrist. Jag vet inte riktigt var tiden tar vägen måste jag säga, men den går i alla fall. Hoppas på att jag ska kunna få ner lite fröer i veckan som kommer. Ett besök hos handelsträdgården skulle också vara fint men det kanske får vänta ett tag till. Jag vill ju ha mina pelargoner som jag älskar samt några minipenseer. Måste hinna med en del saker den närmaste tiden, lunchbesök med en god vän, måla ( det finns många projekt att måla, färgerna är grått, svart, grönt samt engelskt rött - dock skall inte alla dessa färger vara på samma ställe), trädgårdsstädning kommer väl när solen och värmen kommer, det är en del saker som måste genomföras. Sen finns ju allt det andra som MÅSTE göras.

Marie

2 kommentarer:

  1. vad fint=) men snöar de hos er? de gör de hos oss.

    SvaraRadera
  2. mer tid önskar jag att jag hade =)

    SvaraRadera