Startsida

söndag 3 mars 2013

Nystart

En nystart i mitt liv börjar nu för alla som följer mig i Kotteland. Jag tog mig friheten till att döpa om min blogg till Kotteland & Fridhemsparadiset. Kotteland är ju kvar sedan jag startade min blogg och Fridhemsparadiset kommer från vårat hem. Enligt gammalt hette vårat hus Fridhem. Paradiset har jag själv lagt till eftersom både gubben och jag gillar att bo just här och nu. Jag har blivit medlem eller ansökt om medlemsskap i  Svenska Trädgårdsbloggar - titta gärna in där www.svenskatradgardsbloggar.se
Från min nystart kommer du att följa med på smått o gott från livet i allmänhet och trädgården i synnerhet. Jag drömmer om att göra vårat paradis till ett drömställe. Men jag är ganska nybörjare vad det gäller trädgårdsskötsel eftersom det inte har funnits som nummer ett i mitt liv. Men som det känns nu vill jag bara finna ro och det gör både gubben och jag i vårat hem Fridhem. Så följ mig gärna och hjälp mig på traven när det gäller allt som har med trädgården att göra.
Jag börjar med att fråga om någon är intresserad av fröer till denna ljuvliga stockros som finns på bilden. Hör av dig i så fall för jag har lite över.
Marie

1 kommentar: