Startsida

onsdag 13 mars 2013

Insperation


Jag får insperation av trädgårdsböcker, trädgårdstidningar och inredningstidningar. MEN just nu känns det som att jag har ett begär av detta. Bokhyllorna är fulla och det finns mycket att bläddra i. MEN ändå så kan jag inte låta bli att köpa nya. VARFÖR?  Pengarna kan jag ju ha till annat. Så där är det alltid att vara efterklok. Undrar om jag ska inskaffa något insköpspriolista. Så där så att man verkligen får vrida och vända kanske 10 ggr innan något köps in i hemmet eller trädgården. Eller kanske något annat system - en ny sak in, en gammal ut. Något måste göras för jag behöver inte allt detta. Mycket kan bero på att vi bor ganska stort och kan då peta undan saker och ting lite över allt. Har du några tips på hur du brukar göra?

Marie

2 kommentarer:

  1. klart du sak unna dig en trädgårdsbok =)

    SvaraRadera
  2. Hej Marie !

    Jag är precis likadan ! Det ligger inspirationstidningar överallt och bokhyllan fylls ständigt på. Ibland gör jag en urrensning och säljer böcker till stadens antikvariat, dock aldrig trädgårdsböcker !
    Tack snälla för din kommentar hos mig - den värmde i hjärtat !
    Kram/Isa

    SvaraRadera