Startsida

söndag 6 januari 2013

Orkar nästan

6 januari 2013 dagens namnsdag är Kasper, Melker, Baltsar.
Hahahahaha.....skulle lägga upp en bild jag knäppte idag ute som föreställde solen som nästan orkade igenom molnen. Men det gick inte att få över bilden. Tydligen något knas eller kanske något nytt som jag inte har kommit på hur jag ska göra. Men hittade denna bild som passar bra till rubriken. Wille som äter en stor glasstrut - om jag inte minns fel så var det nog inte hans utan någon annans. Men passande är i alla fall rubriken till våran gigantiska sovmorgon. Typ så här brukar bara ungdomar göra. Klockan var 10:27 när jag slog upp ögonen. Jag kan ju säga att nu förstår jag tex Jannice när du är nere, hur enda in i fågelsången hur trött man kan vara. I morgon blir det andra takter här. Finns alltid en massa att göra. Skulle vilja visa vilken himla fin tapet jag hittade i skåpet bland gömmorna här hemma.
Photo: Har hittat en jättesnygg tapet i gömmerna här hemma. Undrar var de hade den någonstans?
Fantastisk fin är den - vi får väl se om den räcker till någonting. Har ju fått några förslag.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. ja,,ibland blir man för trött bara... en söt wille som käkar glass.... tråkigt att ni inte kan ´komma på lör... ni kanske kan komma på sön? el en annan dag!=) wille har bara en skiva och de är sean banan.. d kan köpa vad du vill!=)

    SvaraRadera