Startsida

fredag 4 januari 2013

Försvinna genom jorden.


4 januari 2013 dagens namnsdag är Rut.
Just nu vill jag bara fösvinna genom ett hål i jorden. Går det? Vill inte vara med längre. Kan någon fixa?
Fy tusan hur det känns just nu. Trött, TRÖTT, trött, trött, trött, TRÖTT.........
Det här hålet på bilden är ju inte jag som har fixat kan jag säga. Det är världens största hål i jorden och finns i Sibirien i staden Mirnyj, Ryssland. Bilden är lnad från nätet. Men ett stup rakt ner - fy tusan.
Tur att jag är ledig nu - annars vet inte jag hur jag skulle orka. Eller kanske jag skulle orka mera då. Men alla är vi väl trötta ibland. Så det kanske inte är så undligt att även jag är det. Men just nu går jag ett steg fram och två tillbaka. Det ordnar sig säkert.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar