Startsida

torsdag 27 december 2012

Julen var mycket fin!

27 december 2012 dagens namnsdag är Johannes, Johan.
Julen blev väldigt bra i alla fall till slut. Men kanske inte som mina förväntningar. Huvudsaken var ju att barnen blev glada. Samt att ALLA snälla barn hann träffa tomten. Sedan är jag så himla glad över att ha sådana fina föräldrar som finns runt mig och min familj. Vad ska jag göra den dagen de inte finns med mig längre?
Det gäller väl att bygga upp något slags super självförtroende som klarar allt i alla lägen. Ska nog börja träna på det vid det nya året 2013. Ju mer jag tänker på det ju säkrare blir jag just på att det är ett super självförtroende som skall skapas. Bort med alla energitjuvar, fram med energigivare - samt att unna sig det bästa som jag vill i livet. Så får det bli.
Bara några få dagar kvar på detta år. Men mycket finns att göra. Så det gäller att ställa klockan i morgonbitti igen.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar